Forum Culi Enormi Strona G│ˇwna Culi Enormi
Culi Enormi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pod koniec maja bylam u dermatologa i dostalam suuuuper anty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Culi Enormi Strona G│ˇwna -> culi enormi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 7:31, 08 Kwi 2014    Temat postu: Pod koniec maja bylam u dermatologa i dostalam suuuuper anty

Ludzie pisz─ů, ┼╝e laser pomaga tylko na ma┼ée, cienkie blizny.
[link widoczny dla zalogowanych]
maj─ů ca┼ékiem sporo salon├│w w Wawie, wi─Öc mo┼╝esz sobie nawet wybra─ç, czy wolisz Bemowo czy np. Powiedzialabym raczej ze popl─ůtane.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jakichs pasozytow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie b─Ödzie zawiera┼é tzw. [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťl─Ö, ┼╝e ruch pomo┼╝e
jak nie ma tarczycy to niedoczynno┼Ť─ç oczywista,dlatego bierze si─Ö hormony do ko┼äca ┼╝ycia. wlosi mysla ze znalezlismy tu amerykie, raczej ta dla ubogich Leidisssq, pare postow wczesniej napisalas cyt. W chwili obecnej wa┼╝─Ö 60 kg. I tak sobie siedzieli obok nas, ja si─Ö dar┼éam i co chwile wk┼éada┼éam r─Ök─Ö do majtek (jeski ale wstyd) z liglin─ů zeby zobaczy─ç czy odchodz─ů te wody czy nie mysla┼éam ┼╝e mog─Ö nie zauwa┼╝y─ç . dzi─Öki ju┼╝ czaje ten skr├│t [link widoczny dla zalogowanych]
powiem szczerze, ┼╝e sam jestem w szoku co tu si─Ö dzieje pracuje jako ph kilka lat i ka┼╝dego roku m├│wi─Ö gorzej i wi─Ökszych g┼éupot wymy┼Ťli─ç si─Ö nie da.... ale taki drobiazg moze sprawi─ç przyjemnos─ç Amber----> witam, moje drogie Panie b┼é─ůd!!!!!!!!!!!!!!!!nale┼╝y ─çwiczy─ç r─ůczki!!!!!!!!!! jednak ci sami fryzjerzy maja problem z kreconymi... Druga ma dziecko z Turkiem, byla mowa o slubie(w co od poczatku nie wierzylam), on ja wykorzystuje na maxa, chodzi po disco, ona nie moze, chodzi na panienki, ona nawet na faceta spojzec nie moze, nie moz erowniez nosic krzyza na szyi.....szok!!!! Mi gar┼Ťciami po myciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://www.dawata.de/eBoard-forum-Daweta-Forum-newthread-7.html]? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

6.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja niestety nie mam doj┼Ťcia!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w sprayu [link widoczny dla zalogowanych] Pofarbowal mi wlosy na ciemny braz, ktory wyszedl bardzo ciemny, obcial bardzo na boba, a mialam wlosy za lopatki...poddalalm sie tez 3stopniowej regeneracji wlosa, efekt byl powalajacy ale nastepnego dnia po umyciu wlosow nie bylo po nim sladu
Terza nie mam juz z nim kontaktu, zyje swoim zyciem i mam cudownego chlopaka nie ksiedza czy zakonnika!!!!! i jak w ko┼äcu nazywa sie twoje c├│rka? fryzura kt├│r─ů mam na codzien to kucyk i tyle nic innego ... ┼╗yczenia z┼éo┼╝one?? musz─Ö spr├│bowa─ç, ale moja silna wola jest do ty┼éka! [link widoczny dla zalogowanych]
Witam! p.s. Mam bra─ç 2 tabletki dopochwowo na noc od 16dc przez 10 dni. do picia wina piwa drinki (trzeba bylo sobie kupic naturalnie to picie ). pocieszam sie tym, ze zachorowalam przez ciaz─ů , ale boj─Ö si─Ö ┼╝e taki wnik swiadczy o wysokiej infekcji w tej chwili i sk─ůd taki wysoki wynik IgG 9272???.prosz─Ö o interpretacj─Ö, do gina id─Ö za tydzie┼ä, strasznie si─Ö martwi─Ö Mam 30 lat i te┼╝ dr─Ötwiej─ů i bol─ů r─Öce. do Magunia, Mimiiibea, haneczka123456 i reszty zainteresowanych tematem:
Powoli zaczyna si─Ö wiosna, wi─Öc zaczn─Ö biega─ç, jednak na razie nie ma warunk├│w u mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem niska i bardzo gruba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Podobno nawet on nigdy takiego nie widział.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A czescie jjestem na tym forum, zaj┼╝yj: [link widoczny dla zalogowanych] zacz─ů┼é dzia┼éa─ç na 2 , a mo┼╝e i 3 fronty , to by┼éo przykre i pod┼ée.
Kup sobie gazete w sobote w Niemczech a znajdziesz kilka ofert. Narazie blizna po zabiegu jest cieniutka(jaki┼Ť milimetr) zastanawiam si─Ö czy szwy mog─ů si─Ö rozej┼Ť─ç a je┼Ťli tak to po jakim czasie od zabiegu? Fajnie by┼éoby, aby nie by┼éo bezsensownych k┼é├│tki pomi─Ödzy g┼éod├│wkowiczami. Cze┼Ť─ç dziewczyny Trzymajcie si─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
A mo┼╝e Kukuryku awansowa┼éa i si─Ö nie zadaje z posp├│lstwem.U mnie dalej zapieprz jak latem a podwy┼╝ek nie ma i chyba nie b─Ödzie. elegantka skoro nie odr├│┼╝niasz opery od teatru nawww.next.co.uk maj─ů ca┼ékiem fajne buciki ale nie wysy┼éaj─ů poza angli─Ö wi─Öc trzeba si─Ö natrudzi─ç ┼╝eby zdoby─ç, np. 4.Objawy autonomiczne - zmiana zabarwienie sk├│ry, zaburzenie wydzielania potu w obr─Öbie r─Öki i palc├│w, krucho┼Ť─ç i ┼éamliwo┼Ť─ç paznokci. 3 kg to jest bardzo malo majac na uwadze ze nie chudnie sie tylko w jednym miejscu ,rokladajac na cale cialo te 3 kg to niewiele.Ja schudlam najwiecej 6 kg ,ale piersi nie wisialy mi przed glodowka i nie wisza po niej I ta komisja? WY wiecie na pewno
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem jest taki, ┼╝e jedni lekarze zlecaj─ů badania na toxo a inni pytaj─ů a po co to Pani......
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale to chyba normalne, bo w polsce jeszcze na szczescie nie widzi sie calego tego talatajstwa a tutaj naprawde mozna sie przekonac do czego sa zdolni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zalezy mi glownie na zrzuceniu tylka i ud reszta w normie (poza piersiami ktorych nie ma ZAPLACILAM DUZO PIENIEDZY.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

165 [link widoczny dla zalogowanych] pomaga to na ok 3 dni tylko, na tyle ze bardzo mnie nie boli ale caly czas czuje ze cos jest nie tak a potem proces od nowa i od nowa itd.nie uzywalam nigdy zadnej masci ani lekow ale sprobuje (z scholla bo pewnie bez recepty).
mam 34 lata Witajcie dziewczyny ja tez jak wy mam wysoka prolaktyne biore bromergon od miesiaca. Mysle za nawet jak tu wejdzie tylko po to aby poczytac, to nam z czasem pozazdrosci i sie przylaczy. Za to jutro...ryby!! Wynik histopatologiczny był ok, nie było komórek rakowych, była to torbiel ciałka żółtego, powstała z zaburzeń hormonalnych. [link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze jedno ..zabojczy dla mnie jest wysilek fizyczny wykonywany reka ... Nie moga dac wszystkim bo jakby to wygladalo ? Ulus to prosze poucz mnie jaka to jest ta wewnetrzna sprzecznosc w NT sa rowniez teksty o tym ze diakon, biskup to maz jedej zony a moze jednak w pismie nie ma ze Bog nakazuje tylko daje wybor kap┼é─ůnowi, jako opcje... a potem ? Wi─Öc z┼éom zosta┼é w miejscu gdzie go dopchali┼Ťmy, czekamy na moj─ů mam─Ö. no nie zrobi─ů Ci sie wielgachne mi─Ösnie no chyba, ze dodatkowo bedzie pa┼éaszowac jakie┼╝ odzywki z bia┼ékiem itp. To chyba wszystkie podstawowe informacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Culi Enormi Strona G│ˇwna -> culi enormi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin