Forum Culi Enormi Strona G│ˇwna Culi Enormi
Culi Enormi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ok.60-70zl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Culi Enormi Strona G│ˇwna -> culi enormi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 761
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 16:49, 10 Kwi 2014    Temat postu: ok.60-70zl

Tak naprawd─Ö nigdy nie ma pewno┼Ťci, czy podj─Öta decyzja jest t─ů s┼éuszn─ů, zawsze si─Ö z czego┼Ť rezygnuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
waga nie taka zla ale wyglad znow z miesiaca na miesiac bardziej obly. U mnie lekarz m├│wi┼é, je┼Ťli chodzi o te podmywanie to raz na 24 godziny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziekuje... [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ jak dostan─Ö natchnienia to jestem dentyst─ů, ginekologiem i B├│g raczy wiedzie─ç kim jeszcze Trzymajcie si─Ö!
Uzup : Nast─Öpny cel - pani Monika z Giszowca - czy naprawd─Ö jest taka dobra jak czyta┼éam na forum ? zreszta postanowi┼éam sobie ┼╝e to juz ostatni raz tym razem b─Ödzie ... najlepiej dziala na nie deszcz - a m┼╝awka to juz wogole wtedy wszystkie dziewczyny p┼éacza a ja mam kr─Öcio┼éy na glowie ;D Pi┼éam gor─ůce piwo z sokiem z dzikiej r├│┼╝y... [link widoczny dla zalogowanych]
Sama juz nie wiem, co mam robic, wygladam jak w 4 miesiacu ciazy! Krzywej jako towarzysz i dałam sie namówić na strzyżenie i farbe... DOTI mam nadzieję że Nas czytasz! nigdy już tam nie pojdę. [link widoczny dla zalogowanych] u mnie z ta energia to róznie. W poniedziałek zaczynam głodowanaie, już nie mogę się doczekać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie id┼║cie tam, szkoda nerw├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
zaznaczam 1 piwo to na dr├│gi dzie┼ä mam bardzo sp├│chni─Öte palce u d┼éoni.... A wiesz co nie wiem jak to jest je┼Ťli nie chce si─Ö znieczulenia...nie wiem czy jest mo┼╝liwo┼Ť─ç modyfikacji ceny..
Sterylizator to fajny gad┼╝et, ale nie jest niezb─Ödny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda by┼éo mi ci─Ö┼╝ko patrze─ç jak kto┼Ť inny je, ale skutecznie odstrasza┼éa mnie wizja koszmarnych nieprzyjemno┼Ťci, kt├│re nast─ůpi┼éy by p├│┼║niej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.re-reserved.com/

A wrasta┼éy mi bardzo. [link widoczny dla zalogowanych] Ha, my┼Ťla┼éam ┼╝e to b─Ödzie takie proste ale guzik.
Kasniewsk─ů powinni wywalic ju┼╝ po I ta┼äcu, takie to pokraczne, jak ona musi tydzie┼ä trenowa─ç aby co┼Ť takiego pokaza─ç to sorry ale po co oni j─ů tam jeszcze trzymaj─ů dziewczyna zam─Öczy si─Ö na ┼Ťmier─ç a i tak ta┼äczy─ç si─Ö nie nauczy, bo za dr─Ötwa i g┼éupawa jest Dzisiaj jestem pierwszy dzien na soku z marchwi na wpol rozcieczonego z woda. Norprolac powinien by─ç przyjmowany raz na dob─Ö przed snem z niewielk─ů ilo┼Ťci─ů po┼╝ywienia. nie radze golic maszynka ja tak robilma i teraz zamiast 3 wloskow wokol brodawki mam chyba z 10 ;/ i teraz je wyrywam peseta Pozdrawiam i milego dnia [link widoczny dla zalogowanych]
Inne produkty dozwolone: Chc─Ö kupi─ç trencz i nie wiem kt├│ry wybra─ç kolor: wynajmowalam mieszkanie u wlsoiej rodziny i wiecie co byli super, ni┼╝ z innych miejsc. Rano w pi─ůtek si─Ö budz─Ö a tu obrz─Ök i boli jeszcze jak diabli. te┼╝ szukam tylko br─ůzowych i nic mam ten sam problem wesele bedzie na 60os.
mozna pobudzic komorki nowotworowe, tak cos slyszalam, a potem czytalam ze nie wolno wyrywac ale nie bylo napisane dlaczego
oo nie┼║le.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tzn, nie chodzi mi o samo prowokowanie wymiot├│w, ale poboczne zachowania z tym zwi─ůzane - sposoby w jakie to robi─Ö, sposoby ukrywania tego w tajemnicy itp.
albo gesta woalka !CALUSKI
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pomine ze lekarz byl bardzo ale to bardzo nieuprzejmy i gdy go zapytalam o tabletki antyk.
[link widoczny dla zalogowanych]
wypowiedzia KRECONEJ. 2006-02-21 (czytane:2909 razy)
Czy zanim przyzwyczaj─Ö si─Ö do ─çwicze┼ä mog─Ö robi─ç powiedzmy przez tydzie┼ä (zamiast 1 dzien) 1 serie po 6 powt├│rzen w kazdym ─çwiczeniu, robi─ůc przerwy pomi─Ödzy ─çwiczeniami?
Oznacza to, ┼╝e mo┼╝esz wlicza─ç kaw─Ö i herbat─Ö z kofein─ů (pite w umiarkowanych ilo┼Ťciach) do dziennej dawki p┼éyn├│w. - Nowa dieta Atkinsa:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dlugosci wlosow Baleyage od 45 do 70-90zl-ale to juz naprawde geste i bardzo dlugie ze strzyzeniem i modelowaniem [link widoczny dla zalogowanych] nikt nie poiwedzia┼é,┼╝e jak schudniesz do 48 kg to Twoje uda zeszczuplej─ů.lepiej jest ─çwiczy─ç.
Allegra... jak dla mnie to imi─Ö jesy obrzydliwe ale czyta┼éam wypowied┼╝ pani z pseudonimem SROGA TEACHER i wydaje mi si─Ö ┼╝e niepowinna zn─Öca─ç si─Ö nad dzie─çmi kt├│re si─Ö tak nazywaj─ů bo to nie one wybra┼éy takie imie i to nie ich wina ┼╝e si─Ö tak nazywaj─ů ja osobi┼Ť─çe uwa┼╝am ┼╝e taka nauczycielka nie powinna pracowa─ç w szkile !!! a ja te┼╝ bym pragn─Ö┼éa i moim marzeniem zawsze jest zamieszka─ç na jakim┼Ť odludziu w Stanach lub ma┼éym miasteczku, moze w nast─Öpnym wcieleniu Moja ulubiona to Pani Eliza. O kosmetyczke pytalam sie, bowiem slyszalam, ze nie sa tutaj jakies super dobre i nie posiadaja tych umiejetnosci czy technologii jakie mozna spotkac u nas? [link widoczny dla zalogowanych]
Najlepiej zrobi─Ö, gdy w 7 miesi─ůcu przejd─Ö si─Ö po wszystkim 4 i zobacz─Ö jak to wszystko wygl─ůda B─Öd─Ö mia┼éa dzisiaj go┼Ťci. Teraz jest inaczej.Ona jak mysz pod miot┼é─ů. Jak pani powyzej tez bardzo bym chciala kontakt mailowy z wszystkimi niezadowolonymi paniami na tym forum , mam srodki na to i zrobie cos w tej sprawie . Dzi┼Ť ju┼╝ jest troch─Ö lepiej. Powodzenia ja na to, ┼╝e On i pytanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywi┼Ťcie jest wi─Öcej zabieg├│w, wi─Öc s─ůdz─Ö, ┼╝e ka┼╝dy znajdzie co┼Ť dla siebie.
w obu przypadkach p┼éytka jest bardzo zniszczona,no ale cos za co┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

receptorami i masa┼╝ami .Po pierwszej wizycie dosta┼éam zio┼éa i ma┼Ť─ç do smarowania czuj─Ö si─Ö ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam J Slyszalam o czyms takim jak wlasciwa masa ciala :kosci ,miesnie, plyny, i tluszcz ktory jest POTRZEBNY ?
Głos owszem, ma ładny, ale charakter nie bardzo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam
postaram si─Ö choc troche pom├│c:

W piatek b─Ödzie 2 tygodnie jak zako┼äczy┼éam g┼éod├│wk─Ö 10 dniow─ů, to by┼éa moja druga g┼éod├│wka, pierwsz─ů stosowa┼éam 2 lata temu na wiosn─Ö , wtedy pope┼éni┼éam mas─Ö b┼é─Öd├│w i to g┼é├│wnie przy wychodzeniu z g┼éod├│wki. [link widoczny dla zalogowanych] Sluchajcie kochane, jestem aktualnie na poziomie znow wysylania CV, aktualnie jest sezon turystyczny, wiec miejsc pracy wiecej,
Tak jak planowa┼éam zacz─Ö┼éam przygotwanie do g┼éod├│wki, czy w tym czasie mo┼╝na pi─ç herbat─Ö ROOIBOS.Wiem, ┼╝e nie zawiera ona kofeiny i specjali┼Ťci od medycyny chio┼äskiej zalecaj─ů jej picie. U nas kolejny gor─ůcy dzie┼ä. i p├│┼║niej co 6-8 tyg Nie uwiezycie,ale od weekendu przez tydzien maja byc u nas upaly jupi jupi jupi w koncu..Nawet z tej okazji maz wzial sobie jeden dzien urlopu zebysmy mogli nad morze jechac. aha i mam tabletki dopochwowe, jest ich szesc dwa razy dziennie mam je stosowac, czyli trzy dni! [link widoczny dla zalogowanych]
ale wtedy si─Ö nie zdecydowa┼éam. juz 3 dzie┼ä... Polek - bo nie spotka┼éam jeszcze ch┼éopaka z Polski, kt├│ry by przyjecha┼é na Erasmusa do W┼éoch) zesikala sie na brzuch jej nowonarodzona corka Czyli to ze on ma teraz zakaz to nie jest dozywotnio, jesli kiedys bedzie w stanie udowodnic ze juz nie mam uzaleznienia do rodziny i umie stworzyc nowa rodzine to zakaz w kosciele mu cofna. Jestem za┼éamana i nie wiem jak to si─Ö leczy d┼éugo i jakimi lekami. ja kupi┼éam Lid─Ö w oryginalnym opakowaniu takim niebieskim ( nie da si─Ö go tworzy─ç bez najmniejszego ┼Ťladu) w sklepie zielarskim i zap┼éaci┼éam nieca┼ée 80,00
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale oczytałam sie o zdz-cie ze to starszna porazka mimo ze maja chyba koło 230h praktyki...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Culi Enormi Strona G│ˇwna -> culi enormi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin